26.10.19

08.09 Süstaga Ahjal

Sõbrad võtsid ette väikse mõnetunnise kanuumatka Ahja jõel, kuna mina olen kanuuga piisavalt sõita saanud, siis mõtlesin proovida seekord süsta. Kiiresti ristiti see "egoistipaadiks" ja "kollaseks vannipardiks".

Alustasime peale lõunasööki Koorverest ning esimene kanuu käis ümber juba paarisaja meetri järel.

 Minul oli süstas väga ebakindel tunne, olin küll kunagi ammu seda sama süsta proovinud kuid reaalset sõitu jõel polnud teinud. Õnneks aja jooksul tunnetus paranes ja päev õnnestuski läbida kuivaks jäädes.

 Pikem peatus oli Valgemetsa raudteesilla all sest juba selleks ajaks oli esimeste ja tagumiste vahe üle poole tunni. Mina startisin tegelikult eelviimasena aga silla juurde jõudsin esimeste seas.

Vanasti oli sillaalune kärestik juba põnev ning meenub, et seal on ümberkäimisi nähtud kuid nüüdseks on jää teinud tööd ja nihutanud kive veel kitsamaks. Toomas ronis kalamehepükstes vette ja suunas kõik kanuud õigele trajektoorile, muidu oleks ohtlik olnud.

 Silla all tagumisi oodates sai ka vaadatud kuidas kütuserong üle silla mürises. Järgmine peatus oli Tikuta veskil kus tamm oli lauge kärestiku kujuline ning sealt sai ka proovitud üles sõita, kahjuks jäi kiirust väheks, nimelt ei harjunud ma selle aeruga kus labad polnud ühel joonel vaid teatava nurga all ning suuremal kiirusel läks rütm lihtsalt sassi.

Lõpetasime Kiidjärvel, selle matka 10km suutsid lõpuks kõik umbes 3 tunniga läbida.


TEEKOND Geoapes  Minu ja Toomas Pärle PILDID  (Kõik pildid tehtud telefonidaga, seega kvaliteet ka vastav)
Kes tahab midagi samasugust mõne jõe peal ette võtta, siis võtke ühendust www.veetee.ee

Kommentaare ei ole: