1.9.22

04.06 Võhandu maratoni afterparty

Võhandu maratonil olen "osalenud" juba mitu aastat kaldapealse kaasaelajana aga see üritus tundus jõukohane ning läksin Leevakule vaatama mis toimub. Alustuseks oli matkasõit Võuküla sillani ja tagasi, vastuvoolu ja vastutuult sinna ning vihmasajus allavoolu ja allatuult tagasi.

Vahepeal oli miskit toimunud ka paisu taga kus kärestikusüstadega veidi hullati, selleks olid mõned paisulauad eemaldatud ja veidi rohkem vett allavoolu lastud. Nüüd sai aga end proovile panna 3me paadi võistlusel. Välja olid pandud matkasüst Tahe Fit 132, meresüst WK 525 Sport ja võistlussüst WK 595 Marathon. Igaühega tuli jõuda 50m kaugusele poini, seal ümber pöörata ja tagasi tulla. Ajad summeeriti. Fit oli nagu ümbersulatatud Salvokelgust vann, ei liikunud edasi ega olnud ka juhitav. 525 oli aga paras titaanik, pikk ja raskesti juhitav. Tegelikult esimest korda istusin tüüriga süsta ja ilmselt polnud ma pedaale korralikult paika reguleerinud ning kui oli aeg pöörama hakata, siis läks vasak pedaal oma teed ning ma põrutasin vastaskaldasse. Marathon osutus aga veel suuremaks pähkliks, sisse tuli pugeda kergelt külg ees, sellele eelnes aga veeranttund pedaalide reguleerimiseks, ääretult ebamugav lahendus. Sain kaldaäärest minema aga varsti olin pea alaspidi. Teisel katsel sain ka 180 kraadi pöörde sooritatud kuid ikka käisin ümber. Kolmandal katsel olin juba väsinud ja sain ainult mõned meetrid liikuda. Nüüd juhtus ka see, et jäin puusadega kokpiti servade vahele kinni ning rabelemisega hõõrusin põlvelt naha maha pedaalikinnitussiini vastu. Sinikad puusadel olid ka vähemalt nädala. Neljandat korda proovima ei hakanud. Et mingigi võrdlusmoment tekiks, tegin väljaspool arvestust kolmanda sõidu oma süstaga. Oma süstaga tuligi parim tulemus. Rohkem pilte näeb Võrumaa Spordiliidu galeriist. Sealt on ka järgnevad pildid laenatud. Selle Marathoniga jäigi mõistatuseks, et ma ei suutnud tabada momenti kui tasakaal kaob, see käis nii ootamatult ja kähku..




Lõpetuseks loositi veel välja hulk meeneid ja mina sain Võhandu maratoni kruusi võrra rikkamaks.

Kommentaare ei ole: