14.9.18

09.09 Tartu rattamaratoni ühistreening

11.15 startis ühistreening peale teatesõitu aga mina läksin poolmaratoni rajale 13.30 ning enne Palut olin juba nende hulgas kes olid hommikul pikale maale startinud. Palul oli joogipunkt jõujoogi ja veega ning mängis muusika. Ilm oli väga ilus ja soe, ning kuum tee Elvas isegi oli üleliigne kuid parem ikka kui paljas vesi. Rattureid ikka saabus kuid mina keerasin tagasiteele. Ma polnud aastaid käinud Viti järve juures vaatetornis ning nüüd oli aega see viga parandada, samuti käisin ära järve ääres, seal polnud ma varem käinudki. Tagasiteel tuli isegi vastu üks tüdruk teatevõistluse numbriga. Kui Elvasse minnes olid teedel veel reguleerijad, siis tagasitulles olid nad lahkunud. Palu punktini lõikasin juba otse läbi metsa, seal enam kedagi polnud. Otepääni oli juba asfalt ning sõitjaid oli teisigi.
Lühikest rada polnud ma juba ammu sõitnud ja üllatas raja muutus algus aedlinnast väljudes, kui varem oli läinud läbi metsa, endisest Hundu motellist mööda ja üle vana kardiraja kus nüüd betooni tehakse, siis nüüd keeras samale rajale kust kevadel jooksumaratoni pikk distants oli läinud Neitsijärve tagant. Võibolla on see muudatus juba paar aastat nii olnud, ajast kui betoonitehas tee kinni pani, ei tea.

TEEKOND 

Kommentaare ei ole: