4.8.17

21.07 Avo Põldsalu mälestusvõistlus

Eelmise aasta kogemusele põhinedes sai kaardi mõõtkava veidi suurendatud, seega vähenes ka võistluspiirkond. Kuna eelmine kord isegi võitjad suutsid 70 punktist ainult 58 võtta 3h jooksul siis nüüd sai punkte 67. Punktid said suhteliselt lähestikku, ca 1km vahedega, seega kaardilugejatel mingit hingetõmbeaega pikal ülesõidul olla ei saanud. Küll oli Tõrvast väljumiseks 3 võimalikku teed ning esimese punktini piisavalt aega, et panna paika edasine strateegia. Raja tegin 2. juunil ühe päevaga ning vältimaks tagasipöördeid ja edasitagasi sõite sai see tehtud 2 ringiga, sama loogikat kasutasin punktide mahapanekul mis võttis 3h 45min ilma stardikohta sõiduta. Oma läbisõitu vaadates ja lisades sinna orienteeruva stardi/finiši sõidu sain oletatavaks teekonna pikkuseks 105km. Vaadates esimese otsa võistlejate läbisõite, oli lühem maa ikka tagasipööretega ja 1 ringiga sõita ning 92km ikka päris hea tulemus võitjal.
Võistluspiirkond polnud väga võõras sest kevadine Hulkuri karika etapp läbis ka seda ja mitmed kohad tulid tuttavad ette, samuti võtsin ma sealt otse üle ühe punkti - Emajõe forsseerimise kivi Jõgeveste kandis. Maaameti, Regio ja Eomapi erinevadi kaarte uurides leidsin punktideks veel II MS mälestusmärgi, vana asulakoha ja kindralleitnant Paul-Adolf Lille sünnikoha. Rada tehes jäid meelde veeturismi kaart Õhne jõe kaldal Jeti lähedal, üks paisjärv 23. punktis ning ka vana küün 37. punktis. Kahju, et võistlejad neid kohti valges ei näinud, kohalikel muidugi on võimalus käia üle vaatamas.
Registreerimine sai avatud üle kuu aja varem, kuid esimeste nädalatega oli nimekiri tühi kui eelmise aasta võitja välja arvata. Päev varem tekkis juba natuke osalejaid ja mõned panid ka võistluspäeva hommikul veel netis kirja, samuti tuli hulk võistlejaid otse starti. Tundub, et osad olidki tulnud reklaami järgi kella 21.00-iks ning ei arvestanud eelinfoga. Kiireks läks aga asja sai. Osalejaid oli siiski 8 võrra vähem kui eelmine aasta, ei tea kas oli tookord liiga raske tundunud või hirmutas kiiruspiirang mis lisas pinget ka piloodile. Et vältida eelmisel aastal ilmnenud kihutamist ja massilist keelualadest läbisõitu, sai kasutusele võetud Argo poolt arendatud Android rakendus mis võimaldas nii punkte sisestada kui kiirust jälgida. Juhuks kui peaks probleem tekkima oli olemas ka kontrollleht. Enne starti tegi Argo veel täienduse oma rakendusele, et ka väiksemate ekraanidega mobiilidel kõik punktitähised näha oleks, tavaliselt niipalju erinevadi tähiseid pole selle rakendusega kasutuses olnud. Lõpuks toimis rakendus kõigil 30-l võistkonnal ja peale kiirustrahvide ülevaatamist said tulemused kiiresti välja. Juhendis kirjas olnud 5 sekundi asemel olin kiiruseületamise pannud 10 sekundi peale, lisaks jätsin välja 1km ületamised, tulemus oli päris viisakas, mingit massilist ületamist polnud, ainult üks tiim oli läbinud keeluala. Keelualaks oli üks koht kus tee läks läbi lausa hoovist ja oli teeregistri järgi seal ka eratee, ma isegi rada tehes sinna ei sõitnud. Õnneks ühtegi negatiivset tagasisidet ega konflikti kohalikega võistluse ajal ei olnud.
Kõik kes olid kohal lõpetamisel, said ka loosiauhinnad, 2 eset tiimi kohta. Esikolmikule olid Tõrva spordiseltsi poolt tehtud medalid ning teistkordsed võitjad Gert, Sirli ja Heldor viisid Avo rändkarika koju ilusti tagasi, nemad olid suutnud korjata kõik punktid. Samuti kaitsesid oma II kohta Allveelaevnikud Raul ja Argo, neil jäi üks punkt kuhugi kahe silma vahele.
Tänud Tiinale Tõrva poolse abi eest, Johanile ja Tiiule läbiviimisel aitamise eest ning auhindadega toetajatele: Kalle firmast Erten, Meelis Zerna Ökotalust ning Tõrva spordiseltsi poolsed toetajad Würth ja teised. Ka Argole nutirakenduse eest.
TULEMUSED  PILDID  Võistlejate TEEKONNAD  Punktide asukohad GeoApe kaardil (parem vaadata IE-ga)  ARTIKKEL Tõrva kodulehel  Tõrva raadios  22. juuli kell 18 uudistes alates 4:38 oli ka võistlusest juttu




Kommentaare ei ole: