9.12.22

17.09 Emajõe maraton

Kuna Põltsamaa jõe maratonil sai loosiga uus süst võidetud, siis olin sellega Emajõe maratoni lühikese maa stardis Kärevere silla all. 

Selle ürituse jaoks oli see juubelihõnguline 40. kord, seega oli ka osalejaid veidi rohkem kui varem. Eelnevatel kordadel olen ise olnud siiski kaldapealse toe rollis Siimule ja Lillile. 

Siim ja Lilli. Mirjami foto

Seekord oime kõik 14.00 stardis ja distants oli träki järgi 19k kuigi ametlikult 18. Naljakas oli see, et samal ajal olid mingid sõjardid Kärevere vana silla valinud omale õppuste kohaks ja kõik uue silla alla starti suundujad peeti kinni ning juhendati kuhu ei tohiks parkida. Üles olid pandud ka teetõkked ja okastraadid ning hambuni relvis laiguliste nägudega "pardilaskjad" patrullisid sillal edasitagasi.

Osalejaid oli palju ning need jagati paadiklasside kaupa mitmeks stardiajaks. 

Vool oli silla all päris kiire ning üsna keeruline oli oma hetke oodata ja mitte allavoolu purjetada. 

Sellel pildid olen mina oma starti ootamas vasakus servas, kollane punaste aerulabadega.

Päris uskumatu kui kiiresti ikka SUPid liiguvad, algul panid kohe ees minema ja kõiki ei saanudki kätte kuigi mul pole just kõige aeglasem süst. Ilm oli muide päris vihmane, seega sõitsin kuivülikonnaga, nii polnud ohtu, et külm hakkaks. 

Mina siis see kollane seal taga stardijoont ületamas. Mirjami foto.

Kokku lõpetas lühikese distantsi 73 võistlejat ja mina olin 39. Kui nüüd maha arvestada pool tundi varem startinud "noor"sportlased kes võistlesid mingite meistritiitlite peale, siis olin lausa 12. Siim ja Lilli olid selles arvestuses teised, neid edestas mingi sportsõudjate paat aga teised süstad jäid ikka tahapoole. 

Siim ja Lilli finišis. Mirjami foto.

Üheste süstade arvestuses olin 3. ajaga 2:00:16,2. TULEMUSED   TEEKOND  Ametlik videokokkuvõte  Lõpus sai suppi aga jäi saamata medal mis juhendis oli lubatud. Siiski buffi said kõik lõpetajad, Põltsamaa jõel oli selleks peapael.



Kommentaare ei ole: