16.1.22

25.09 mudelinäitus Minimaailm

 Mudelite vastu on huvi olnud juba väiksest peale, 1:43 on see võlusõna. Ma pole küll kunagi fanaatiliselt neid kogunud kuid vähemalt kooliajal sai ikka 3. ABC kompleksis asunud poodi ja Viru väravate suveniiripoodi ikka tihti külastatud, need olid ühed vähesed kohad Tallinnas kus automudeleid müüdi. Aga neid oli müügil väga harva ja järjekorrad olid pikad, enamus jäi ilma. Ka tänapäeval ostan ma aegajal mõne mudeli, ikka 1:43 ja eelkõige sellise auto millega mul mingi seos on olnud.

Mess Minimaailm on toimunud juba aastaid, kuid seni polnud ma sinna sattunud. Nüüd oli mul võimalik seekord Flora spordihallis toimuval ringi vaadata kohe peale avamist, kahjuks polnud kõik raudteed siis veel üles ehitatud aga enamik asju oli paigas ja ülevaade on SIIN






Kommentaare ei ole: