3.6.07

27.05 TRR

Rattaralli. Nagu Maijookski, uuel rajal seekord, põhjuseks teetööd. Algus ja lõpp olid ikka Tartus aga ülejäänud oli kui mite uus, siis vähemalt erinev eelnevatest aastatest. Võru maanteelt pööre Põlva peale ja edasi oli minu jaoks uus osa. Siledat maad nagu polnudki, ainult tõusud ja laskumised ning see vähemalt tundus väsitavat. Tundus - sest tegelikult oli minu aeg väga hea lõppkokkuvõttes. Edasi vana Võru teedpidi jätkusid mäed aga Kanepist Otepääni oli rada mulle väga tuttav. Otepäält Tartusse oli nüüd vastupidisuund senisela ja Pangodi ning Tatra tõusud kohutasid, kuid tegelikkuses ma ei pannud neid tähelegi. Kodijärvel nägin uuesti Johanit, kes oli stardis mul eest kadunud, nüüd aga paistis rattaga midagi lahti olevat. Oligi, üle pea oli käinud ja teised talle selga kah, ühel rattamutril vindid maha kah. Aga lõpuni ta siiski jõudis.
Järgneval kahel pildil olen mina sinises:


Kommentaare ei ole: