14.8.10

08.08 TRUM

Tartu rulluisumaraton 36km. Kuna nädala alguses olin palavikus, siis mingit head tulemust (ehk isikliku rekordi parandust) ei lootnudki aga et läheb nii viletsalt ka ei lootnud. Kuumus nimelt tegi mulle eriti liiga ja kuigi mul oli oma joogipudel, siis see sai pidevalt tühjaks TPde vahel. Lisaks joomisele ma pidevalt kallasin vett omale pähe läbi kiivri ja ka näkku ja kätele, et vähegi jahutada end. Sellegipoolest tekkis 2. ringil moment kus hädavaevu suutsin jalgu järgi lohistada ja nendest mõttelistest mägedest üles loivata - nii raske oli. Kusjuures sel aastal olin rulluisutanud rohkem kui kunagi varem aga kasu mitte midagi.
Geoape kaardil on näha rada ja kiiruse ning kõrguse andmed.
funholiday.org piltidele oleme Taaviga mõlemad jäänud: Taavi oli eespool
ja mina paarsada meetrit järgi

Kommentaare ei ole: