28.5.08

11.05 TJM

Mida siin ikka kirjutada, kopin TM foorumisse kirjutatud lõigu lihtsalt siia: JAN 2008-05-13 11:09:13 Seedisin oma tundeid ühe päeva aga kuna korraldajad pole mitte mingi avaliku vabandusega välja tulnud, siis panen ka oma kommentaarid:1. Stardis tagasipööre täiesti ajuvaba, milleks?2. Uus finishi asukoht ja ülesehitus väga halb3. Palava ilma tõttu ootasin finishis juua aga polnud (minu aeg oli alla 2,5h), suutsin peale finishit komberdada esimeste puudeni kuhu kokku vajusin, teadvust siiski päris ei kaotanud.. Ei suutnud isegi medistsiinitelgini minna. Edasi suutsin liikuda alles ca 10min pärast, keegi huvi ei tundnud mis seisus on lamav inimene. Korraldajad on ilmselt unustanud ühe inimese surma peale finishit ca 10a tagasi. See mees kukkus tookord kokku just minu selja taga...4. Söögiala oli tohutult kaugel5. Juua ei saanud söögi kõrvale, supp oli kuum ja rasvane, viskasin minema, tohutu järjekord söögialas olnud joogivee juurde6. Diplomid teisel korrusel7. Bussid väga kaugel ja tasuline Otepääle sõit.Väga halb korraldus seekord, olen osalenud kõigil neliküritustel üle 10a ja nii hull pole asi veel olnud. Ainuke kiitus TP teenindusele, kuigi prahti (heine) täis vesi pole joomiseks ka seal vist parim lahendus.Lisaks veel jäin esialgu ka ilma medalist sest hoolimata suht vähestest lõpetajatest sel hetkel ei ulatanud keegi mulle seda. Enne kojusõitu siiski käisin küsimas ja anti tagantjärgi, siis oli ka joogipudeleid laud täis.

Läks paar päeva ja korraldajad saidki oma möödalaskmistest aru ning lubasid end parandada.
Finishis olin ka pildile jäänud
samuti Liane

Kommentaare ei ole: