12.5.15

25.04 AO Kõvad Mehed Koos

Joonas oli ette võtnud joonorienteerumise seekord, mitte päris klassikalise vaid maastikupunktidega versiooni. Enne tal sellise korraldamise kogemust polnud, seega algus oli veidi konarlik, segadused reeglitega jne. Aga kui võistlus juba pihta hakkas, siis sai selgeks, et päris korralikult tehtud. Siiski olen ma vähemalt tagantjärgi skeptiline eelinfosse, et vabalt läbitav iga autoga - no ei ole S-Cross just kõige madalam auto aga hirm velg lõhkuda või põhja alt miskit ära kaotada oli kogu aeg ja korra käis ka üks pauk vastu põhja. Näha oli, et ka teistel oli sama probleem, kuna me polnud ainukesed, kes aegajalt kontrollisid kas auto all kõik alles on. Ilmselt puges keegi ka pidurite vahele, sest kahtlane kriuksumine tekkis samuti rajal. Rääkides tehnilistest probleemidest ei saa mainimata jätta muidugi antud auto elektrihäda mille jälile saamiseks sai voltmeeter installitud ja keset võistlust hakkas aina enam see numbrit 12 näitama, ehk siis laadimine puudus, kusjuures peale auto restarti jälle laadis paar meetrit või isegi paar kilomeetrit. Nii me siis pidevalt käivitades aega kaotasimegi ja sellistel teedel sellise autoga kaotatud aega tasa teha polnud lootustki. 1. AKP oli tööõnnetus, olime niigi jännis ja otsustasime omaarust mõttetu parklatiiru tegemata jätta kuid just seal see AKP oligi olnud. Veidi muidugi häiris, et AKP-d polnud pandud joonorienteerumise loogikale vastavalt kus alati enne AKP-d peaks olema võimalus aeg tagasi sõita, ehk siis AKP ei tohiks olla aeglase lõigu peal. Siiski seekord poleks ka see meid päästnud. Tundub juba traditsiooniks saavat, et Joonase võistlusel satume kurjade kohalike otsa, nüüd siis ühe talu juures vehiti mõlemal pool teed kätega, ilmselgelt mitte rõõmust ja ühel täiesti suvalisel põlluteel takistas juba meie ees liikuva auto tee mudellennukit käes hoidnud mees kes väitis, et meie kiiruseületamisest olla juba politseid teavitatud, kuidas ta kiirust mõõtis on muidugi teadmata aga üle 60 seal teel kiirus ei tõusnud ka meie ees olnud ekipaazil, seega probleemi kui sellist polnud. Eemal kirjutas üks naisinimene autonumbreid üles, samuti nagu Kiviõli võistlusel kui tee oli blokeeritud. TULEMUSED

Kommentaare ei ole: