2.6.14

24.05 AO Õlinäpp

Kiviõlis polnud ma varem autoga orienteerunud, küll aga oli seal mõni aeg tagasi Xdream. Nii ma siis arvasingi, et start samas kohas, eriti kui EOmapi kaart ka sinna juhatas. Sealpool mäge polnud aga ühtegi autot, seega tuli tiir peale teha ja nii ka õige koht leidus. Võistluse ajaline formaat oli veidi erinev tavapärasest ja see ka meile saatuslikuks sai, nimelt arvas Johan, et kontrollaeg on 3h+30min, tegelikult oli 3,5h+30min. Nii jäigi meil osa aega kasutamata ja ainult ühest KP-st oleks piisanud, et oleksime 2. koha saanud. Ajaliselt oleksime aga kõik punktid jõudnud võtta. Kaart oli osaliselt valgeks tehtud aga suht kiiresti sai Johan jälile õigetele teedele ja hakkas selguma, et sellest kõigest moodustub suht loogiline ring, mille meie läbisime päripäeva. Kuna vahepeale punkte ei jäänud mis oleks teekonnavalikut segasemaks teinud, siis tulemuseks oli kolonnis sõitmine, ca 5 autot. Teed muidugi ülisuurte kividega killustikust ning tolmasid meeletult. Vahepeal pidin lausa seisma jääma, sest ei näinud teed enam, samuti oli kurvides probleeme vastutulija nägemisega, mis tekitas mitu ohtlikku momenti. Eriti hull oli nende KP-de juures kuhu tuli väikest teed pidi sisse sõita ja pärast tagasi, kolonnist möödumine ei olnud lihtne. Vist 42 punkt oli see kus kruusatee oli tõkestatud autode poolt ja vastutulnud võistlejate sõnul olid kohalikud seda teinud tolmutamise pärast. Ühtegi märki seal muidugi polnud. Ei laskunud nende jobudega diskussiioni vaid Johan jooksis punktini ja tagasi, samal ajal need idikad pildistasid ja filmisid meid. Oleks pidanud hoopis neid pildistama, sest seadust rikkusid ju nemad. 49 punkti juurde läks tee läbi küla kus talud väga tee lähedal ja nii arvasin, et võtan hoo maha ja sõidan vaikselt ca 40kmh sealt vahelt läbi, samuti 2 autot minu taga. Punktist lahkused aga kihutas kohale üks mees ATV-ga ja peaaegu vastu minu autot. Tegin akna lahti ja vastasin tema küsimusele, et mis toimub. Siis hakkas aga süüdistama kihutamises ja ei andnud endale üldse aru, et mee nii aeglaselt tegelikult olime sõitnud. Lõpuks ta siiski rahunes ja saime edasi sõita. Tegelikult saab selliseid olukordi vältida märkides kaardile selliste talude juurde 30kmh alad, kasutasin ise seda eelmiste oma võitluste puhul. Nüüd hakkas Johani sõnul aeg lõppema ja jätsime juba paar punkti vahele, mina olin aga nii ametis roolimisega, et polnud aega süveneda kella ega kontrollida õiget aega. Nii me siis liiga vara lõpetasimegi ja see, et saime 4. koha oli sellise ebaõnne puhul ikka päris uskumatu. Samuti oli kiiruse osas täiesti ebavõrdne võitlus rajal palju kiiremate autodega kuid ilmselt siis Johan suutis jätta mõned vead tegemata mis kiirematele kätte maksid. Tulemused Träkid

Kommentaare ei ole: