11.9.09

11.07 Haanja 2009

Jätkame siis pooleli jäänud jutustust. Vahepeal oli puhkus ja siis ei tahtnud arvutit nähagi, blogimisest rääkimata :-(
Igatahes lõpuks said kaardid tehtud ja õhtul enne võistlust jõudis kohale ka Kalle, et aidata mul rada panna. Eriline kasu oli temast auto mõttes - minu Vitarasse lihtsalt on väga raske kõiki KP tähiseid ära mahutada ja logistiliselt oleks jama tähiseid mitu korda "tankimas" käia. Tegelikult olid tähised mul juba varem võistluspiirkonda toimetatud ja ootasid ühes saunas. Kalle saabumine venis tegelt vedi ja tegelikult jäigi meil täpselt tund valget aega puudu :-( Pimedas tekkis jama õigete kohtade üles leidmisel, olin need küll looduses lindikesega tähistanud ja ka GPSiga oli punkt pandud aga seda autost. Nimelt pimedas olin ma raudkindel, et olen õigel kohal ja naviseadmel oleva punkti täpsus ei andnud ka alust asjas kahelda, seega saigi üks punkt pandud valesti.. Tegelikult ka teine aga see oli juba näpukas kaardi tegemisel, lihtsalt ringike sai 5mm nihkesse paralleelse raja peale.. Selge on, et eTrex'i täpsusest ei piisa vigade vältimiseks ja tuleb uuem seade hankida.
Niipalju siis ettevalmistusest. Võistlus ise oli veidi pikema kontrollajaga kui tavaliselt - 3+0,5+0,5+0,5 tundi, varem oli tavaks 2,5+ tundi. Raud oli vist esimene kes rahvale rohkem aega andis ja kaardimaterjali vaadates tegin seekord kah sellise riskantse otsuse, riskantse sellepärast, et minu varasematel võistlustel on esimesed ikka kippunud kõik punktid ära korjama ja aja pikendamine suurendas seda ohtu. Aga seekord ma kaarti vaadates ei eksinud - ala oli küll kompaktne kuid teid palju ja kõiki punkte ei saanud kätte keegi. Lisaks oli seekord uuenduseks GPS loggerid edetabelis eespool olijate autodes, nende asukohta sain siis reaalajas jälgida, samuti salvestus nende kiirus ja nii sai vältida kihutamist.

Võistlusega seotud pilte näeb siin.

Kommentaare ei ole: