Öine valikorienteerumine Tsirguliinas oli jälle Raua kätetöö. Registreerunud oli 29 ekipaazi ja see on päris suur arv hooaja esimese etapi kohta. Oli ka päris uusi tulijaid. Kuigi viimastel kordadel oleme kasutanud taktikat, kus Kalle (ehk piloot) jookseb punkti järgi ja mina senikaua tegelen kaardiga, et edasine paika panna ning vajadusel juhendan teda raadioteel, siis seekord nii ei läinud. Lihtsalt Raual on oma kiiksud punktide paigutamisel ja neile pihta saamata on raske punkti leida. Igaks juhuks olin selleks valmis ja riietus oli kerge ning jooksmisele orienteeritud, mitte rasked saapad ja paksud tunkepüksid ning see oli ainuõige valik. Jooksmist oli seekord erakordselt palju ning mulle see sobis. Auto osas ei vedanud neil kellel polnud 4vedu ja isegi sommid oma pisikeste neliveolistega istusid pidevalt lumes kinni ning lund seekord jagus rohkem kui küllaga. Meil probleeme polnud kordagi ja leidsime isegi aega ühe ekipaazi välja lükata ning teise tõmmata. Suuri vigu kaardilugemisega ma kah seekord ei teinud ja selle tulemuseks oli II koht :-) Kuigi Gert üritas juba stardis meid hirmutada oma unenäoga, kus üks Santa Fe olla kraavis ja mehed seda välja kaevamas, siis see taktika talle edu ei toonud. Igatahes on meil Kallega olemas nüüd parematest tulemustest 2x II koht ja 1x IV koht ning see tõotab põnevat jätku.
Arvestades tee(lume)olusid, kadus kuidagi kähku ära vahepeal tekkinud isu hankida võistlusmasinaks mingi Justy või sarnane 4x4, soovitavalt põdrast juba võistlusvalmis masin. Nüüd mõtleme ikka mõne kõrgema kliirensiga masina suunas. Ka Niva projeks pole lõplikult maha maetud, kuigi miinuseks võib saada kiirus või õigemini selle puudumine. Aga eks näis..
Mamia on kah seda võistlust juba muljetanud. Tulemused.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar