25.10.07

13.10 RaudSõrmus 2007

Mati Raud oli seekord ette valmistanud päevase valikorienteerumise Sangaste ümbruses. See "ümbrus" oli muidugi suht laialivalguv mõiste, sest punkte oli ka lausa Käärikul Kekkose rajal ja Ilmjärvelgi. Teist korda olin Kallele kaardilugejaks ja eelmisest korrast oli möödunud aasta. Tegelikult polnudki ma selle aasta jooksul võistelnud kui Elioni võistlust mitte arvestada. Kuna eelmistel päevadel oli kõvasti vihma kallanud, siis olid väiksemad teed muutunud poristeks ja libedateks, isegi meie Santa Fe kiskus vahepeal külge ette. Karterikaitse käis ka korduvalt vastu maad. Seda uskumatum on võitjate auto - Mazda 6. Teine ja kolmas koht olid palju loogilisemad autod: Nissan Patrol ja Subaru Impreza. Meie "saavutasime" seekord 4. koha võrdse punktisummaga kui 3. koht aga kuna Simmil oli läbitud rohkem KP-sid, siis tema sai kõrgema koha. Tegelikult võin 3. koha kaotuse oma kraesse kirjutada, sest olin suutnud ühe KP tähise kirjutada lihtsalt valele reale ja seega jäime ilma ühest potentsiaalsest punktist :-( Üks tähis oli meil veel vale, Raud oli taaselustanud "Pika" kurikuulsa kombe valesid KP-sid panna õige lähedale ja ühe selise ohvriks me läksimegi. Aga sellegipoolest on 4. koht minu karjääri parim väljaspool Elioni ja peaks ahul olema.
Nagu safaril:
Kraut läbitud rada uurimas
Simmi kahjustused peale põkkumist Golf Countryga
Mina ja Kalle

1 kommentaar:

sirr ütles ...

autoorienteerumies ei loe reeglina auto võimed, vaid piloodi hulluse aste... :)