1.3.07

25.02 Jäärada

Autoorienteerujatele tuttav RaudSõrmus-e team korraldas Laatres väikese jääraja võistluse kohalikele inimestele ja kuna see ei jäänud minust just väga kaugele, siis sai kah pilk peale heidetud. Ma polnud kunagi jäärajal sõitnud ja seega võistlema ma ei hakanud, vaid katsetasin niisama peale võistlust. Väga põnev oli, sai selgeks, et väike Vitara teab üldiselt ainult üht liikumissuunda ja see on OTSE, olenemata mis ots või külg parasjagu ees on :-) Ilmselt mängisid siin oma rolli ka laiad rehvid ja masina väike mass, mis ei suutnud naelu piisavalt jäässe suruda, et tekiks mingigi pidamine. See kehtis siis neliveo korral, sai proovitud ka tagaveoga aga siis ei saanud ühestki kurvist läbi ja lõpetasin lumevallis. Kogu see keerutamine tekitas korraliku hasardi ja enne ma jääpealt minema ei saanud, kui siduri kärsahais hakkas salongi jõudma. Samuti olid mul selleks ajaks ka pedaalid ja rooli asend nii sassis, et õiget liikumissuunda oli raske valida, koju sain sõita alles peale mõningat puhkamist, kui mõistuses asjad oma õige järjestuse ja asendi olid saavutanud :-)
Need pildid on tehtud peale võistlust:


Ka politsei käis rada proovimas ja naerul nägudest võis järeldada, et neile see väga meeldis :-)
Ainuke 4x4 peale minu Vitara oli Niva ja tundus, et hoolimata lamellrehvidest sobis rada talle paremini...

Kommentaare ei ole: