15.6.09

06.06 AO Kevadsõit

Autoorienteerumise karikasarja II etapp oli Kevadsõit. Pildijahiga joonorienteerumine oli vormiks ja stardipaigaks juba tuttav Mati Maja Riisiperes. Starti sai mindud suurte ootustega, sest eelmine aasta seal saime 2. koha ja selle aasta I etapp oli kah meil 2. kohaga lõppenud, kuid seekord siiski tulemuseks 8. koht. Aga pole see paha midagi, lihtsalt polnud seekord meie päev, eriti vedas viltu fotodega mis kuidagi silma ei tahtnud hakata. Tulemused on näha siin ja mõned pildid siin.



4 kommentaari:

Härra Grühvel ütles ...

Tead, sa maksa neile kõigile 11. juulil kätte! :)

Härra Grühvel ütles ...

Hmm. Tundub, et Jan on hakanud peale Leedo võitu tõsiselt kartma oma blogi pärast. Või tema tahab kõiki kommentaare enne avaldamist oma silmaga näha ja heaks kiita... Tsensuur ma ütlen. Tsensuur ei vii kuhugi! Nõuame vaba ajakirjandust!

JAN007 ütles ...

Tsensor irvitab, isikud tuleb tuvastada enne kui neil lubatakse suu lahti teha, eriti kui tegemist vist esimese kommentaariga minu blogile aastate jooksul :-) Arvestades viimaseid lahendeid kohtumaailmast, siis lehe haldaja ju vastutab kõigi kommentaaride eest, elagu tsensuur!

Härra Grühvel ütles ...

Ma tunnen, et mind on räigelt ja rängalt solvatud. :)
Ma olen sinu blogi tulihingeline lugeja ja ka eelnevalt kommenteerinud...