9.5.17

07.05 Tartu jooksumaraton

Eelmine aasta sai otsustatud, et aitab pikast distantsist ja nii läksingi seekord 10km starti. Korra varem olin ka 10km jooksnud kui haiguse tõttu viimasel hetkel distantsi vahetasin. Seega 18 korda pikk maa ja 2 korda lühike, kokku 20 ning see seletas ka saadiku numbri mille seekord sain. Taavi ja Johan said Otepäält pikale maale saadetud ning ise suundusin autoga Elvasse. Parkimisraha kokkuhoiuks parkisin auto Elvasse kooli juurde ja sealt starti tulin 2km rattaga, rattaparkla õnneks oli tasuta. Kui ratta olin ära pannud, siis läks melu suureks, sest võitja oli just finišeerumas, neeger oli sokkis jooksnud pea sama kiiresti kui mul kulus autoga Elvasse jõudmiseks :-) Tegelikult ma kõigepealt jalutasin Tehvandilt koju, sõin veidi putru ja alles siis hakkasin tulema aga sellegipoolest ikka ulme kiirusega jooksis, rajarekord ka muidugi. 10km stardigrupid olid imelikud: 55min ja alla oli nii väike, et sinna eriti keegi ei mahtunud, mina läksin 10min enne starti teise gruppi 56-1.06 ja jäin selle lõppu sest ka see oli täis. Eelmise aasta linnamaratoni 57min lubas oletada, et see mulle just õige. Hommkul läksid enamus pikale maale pikkade riietega, nüüd oli veidi soojem aga siiski mitte nii, et lühikeselt oleks tahtnud minna. Esimesed 2-3km kulgesid seisakutega pidevas ummikus ja ei saagi aru kuidas John, kellega stardis kõrvuti olime niipalju selle maaga mind edestas. Peale 2km läbimist hakkas nii soe, et tegelikult oleks võinud täiesti lühikeselt tulla. Siiski polnud nii palav, et halb oleks. 10km rada kulgeb enamasti ühe auto laiustel pinnasteedel, seega erilisi möödumisvõimalusi pole. Poolel maal olin veel 30sek tunni graafikust maas aga edaspidi tempo tõusis. 3km peal esimeses TP-s võtsin topsi jõujooki aga võibolla poleks seda vaja olnudki ja oleks ehk 10kond sekundit kokku hoidnud. Finišisirgel olid koos juba pika maa kepikõndijad, 10km ja 5km, seega rahvast päris palju. Tegin väikse spurdi ja võitsin veel mõned kohad. Järgmine aasta tuleb kindlasti varem stardikoridori minna, et ettepoole saada.
TEEKOND  Pilt1  Pilt2  Pilt3  Johan koos presidendiga  Taavi trikitamas  John spurtimas  Mia jooksmas  



Kommentaare ei ole: