16.12.16

10.12 Talvekarika 1. etapp

Seiklusministeeriumi talvekarika 1. etapp oli Tallinna kandis, stardikohaks Jüri. Esimest korda olin kaardilugejaks Raulile ehk siis Allveelaevnike tiimile. Kui kord Nordic Jet Line-ga Soomest tulles merel torm oli ja katamaraan lainetel lausa hüppas, siis tookord mul erinevalt enamusest süda pahaks ei läinud. Nüüd "allveelaevas" oli asi aga päris hull, iiveldanud on mul ka varem kaarti lugedes kuid NII PAHA pole kunagi olnud. Eks see jättis jälje ka meie tulemusele, sest ma ei suutnud telefoniäppi punkte sisestada ja ka kaardilugemine oli tugevalt raskendatud. Lisaks suutsin ma punktis 58 pea vastu raudteesilda katki lüüa..
Kaardi mõõtkava polnud teada ja algul oli raske pihta saada esimestele punktidele, alles nüüd peale võistlust kui träki kaardile kandsin, sain aru, et ka stardikoht oli vale, see seletas alguse segaduse. Osa punkte oli kaardile ka nihkes mistõttu sai neid kuni 100m valest kohast otsitud. See viga olla trükkimiseks kaarti suurendades tekkinud. Punkti jaotusid väga ebaühtlaselt ja kuna mul enamasti plaan suuremast pundist alustada siis tegime päripäeva ringi. Kiiruga tehtud plaan sai aga tagasilöögi kui selgus, et Lagedil pole raudteeülesõitu, see tekitas 3min ajakao lisaks punktile 56 lõunast läheneda üritamisel kaotatud 5 minutile. Kohustuslik 31 punkt viitas kaardil parmpoolset bussipeatust aga oli tegelikult 100m enne seda vasakpoolses. 22 juurest 57 poole minnes üritasime pugeda läbi metsa rada pidi mis kaartidel Lõuna tee nimetust kandis, kahjuks lõppes see võimalus kõrge astanguga kinnisel territooriumil ja jälle tuli tagasi pöörduda, auto sai korraliku oksapesu. ajakadu jälle 5min. EDdasi olid punktid juba suuremate vahedega ja mil aega piisavalt vähe järel, seega tuli odavamad vahele jätta ja keskenduda kohustuslikele ja kallitele. Kuigi Kadjar on üsna kõrge auto, saime ikka ühe korraliku paugu 36 juurde suundudes, õnneks piirdus kahju stange kriipimisega. Üldse olid jäised teed üsna künklikud ja madalama autoga võis ikka päris valus olla paljudes kohtades. Mis oleks aga saanud sulailma korral kui jää asemel oleks olnud muda.. Lõpupoole tundus juba nii kiire olevat, et isegi mõned teeäärsed punktid jäid võtmata. Tulemust üle kontrollides selgus, et ka üks läbitud punkt polnud meil kirja läinud, õnneks see tulemust ei mõjutanud. 9. koht pole kõige halvem aga lootsin paremat. Aga ilm oli ilus, piirkond mulle täiesti võõras ja seega pole midagi kahetseda, tasus proovida.

TULEMUSED   OSALEJATE TRÄKID  Meie TEEKOND GeoApes







Kommentaare ei ole: