14.11.16

12.11 Autoorienteerumine Hulkur Kagunurga

Sattus jälle mulle väga tuttav piirkond olema sest aastatel 2004-2008 oli just see minu tööpiirkond kus Elioni tehnikuna sai läbi sõidetud kõik teed ja läbi käidud kõik talud kus vähegi mingi sidevahend oli või vähemalt unistati selle saamisest. Poolteist aastat tagasi oli sealkandis ka Roheliste retk mis mõjus kui mälu värskendus, seega miskit põrutavalt uut sel võistlusel ei avastanud. Sellest hoolimata polnud mul igav, sest ega ma kõiki neid puid ja infotahvleid tõesti varem üles lugenud polnud. Siiski päris paljude punktide osas oli mul juba kaardile vaadates selge millega tegu. Teekonna planeerisime vastupäeva ühe siksakilise ringina paari edasitagasi sõiduga mis pärast esiotsa teekondi vaadates polnud just optimaalne aga ka mitte väga vilets valik. Kohalike teede tundmine andis aga selles osas eelise, et teadsin millised teed on kiiremad, millised aga aeglasemad ja väga kitsad ja käänulised. Kohe esimeste punktide juures sai nähtud 3 kitse, siis varsti jalutas rebane ringi, jälle üks kits ning suurejoonelisem vaatepilt oli muidugi põder kelle jahimehed meile ette söötsid. Öösel koduteel sai enne Otepääd veel 2 kitse nähtud, seega päris safari oli see päev. Iga kohaga olid mul omad mälestused, kus sidekapid milleni kunagi vööni lumes olin sumanud või külapoed mis minuajal veel lahti olid või kasvõi Viitina kool mis siis veel toimis. Ka see talu kus aias mälestusmärk metsavendadele oli mulle tuttav, sealt jooksis üks Murati suunas minev KSPP läbi ja korduvalt olin seal rikkepeal käinud :-) Lumised teeolud algul hirmutasid aga tegelikult oli pidamine väga hea ja 4veoline Suki sai paremini hakkama kui mina roolis sest tegelikult oleks võinud sõita ikka palju kiiremini ja eks selletaha ka meie kõrgem koht jäigi. Küsimused olid seekord üllatavalt lihtsad ja vastused lausa karjusid vastu, rohkem aega kulus hoopis ringivaatamisele nende boonusküsimuste jaoks mis lõppkokkuvõttes kasutuks osutus, sest isegi seda ainukest küsimust mida teadsime, me ikka vastata ei saanud. Siiski oli pärast viktoriinis kasu sellest ringivaatamisest ja see andis meile nii mõnegi punkti.
TEEKOND GeoApes  TULEMUSED  Põdra VIDEO 





Kommentaare ei ole: