9.11.16

05.11 Autoorienteerumine Tõlliste vald 25

Kohale tuli 12 ekipaaži mis jagunesid A ja V klaasi vahel täpselt pooleks. Mati oli ette valmistanud 3 kaarti A3 mõõdus tavapärase katastrikaardi põhjal aga seekord oli ka veidi värve lisatud, mets kollane ja veekogud sinised. Punkte 67 ja igal kaardil ka 3 kohstuslikku, igast raskusastmest üks. Piirkond ja suures osas stardikohast Tsirguliinas itta. Seega oli minuarust loogiline valik vastupäeva teekond, sest siis oli võimalud lõpupoole kasutada suuri maanteid, et kiiremini finišisse jõuda kui ajaga peaks kitsaks minema. Kõigepealt suundusime Valga-Tartu maantee lähedasi punkte korjama, seal sai ka viga tehtud ja esialgu võtmata jäetud 12 punkt, see aga tähendas, et 10 juurest tuli tagasi tulla ja ära jäi ideaalne ring 11 kaudu. 13 sai võetud joostes sest ta oli teele lähemal kui kaardile märgitud ja juba sinna sõitnud maasturil käis põhi vastu maad. 8 juures tõmbas Joonas veidi liiga entusjastlikult käsipidurit ja nii olimegi risti liivas kinni kallakul. Õnneks leidus kohe kaasvõistleja kes meid tagasi otseks sikutas. 14 punkti juurde minevat teed ei suutnud me tuvastada. 15 ja 22 punktile lähenedes sattusime aga jooksuvõistlusele, ei teagi mis üritus see seal oli, et võistlejad mööda jäist maanteed jooksid. 22 juures kogunesid aga jahimehed. Peale 36 läbimist pikal metsateel läks aga väga kitsaks sest vastu tuli palj jahimehi ja sel kitsal teel oli ikka väga raske kahel autol teineteisest mööduda eriti sellise libedusega, korra jäime ka kinni ja hakkasime kraavi suunas libisema peale ühe vastutulija möödalaskmist aga pääsesime lükkamisega. mitmed magusad punktid jäid seal võtmata kuna kulunud rehvidega Dacia Sandero polnud just sobiv auto sügavate kraavide vahel jäisel metsateel liiklemiseks. Mõni punkt sai veel vahele jäetud aga siis leidsime, et aega on piisavalt ja edaspidi tuleb plats puhtaks teha. 51 juures läks ringikeeramine nihu ja leidsime end jälle risti põlluteelt kusjuures üks esiratas oli ühus ja põhi toetus vastu maad. Kaevamisest kasu ponud ja ka hi-liftiga polnud seal miskit teha, õnneks Sülla/Ranne sikutasid meid seal tagasi teele. 60 juurest 61 punkti otsutasime minna ülevaltkaudu ja see tee oli täiesti kasutamata, ühtegi jälge polnud, siis tuli ka üks omapärane sild mida joonas igaks juhuks kontrollis, oli isegi betoonist ja seega julgelt üle. gert valis teise tee, 44 kaudu ja oli kiirem. Võibolla silla juures peatumata oleks sama välja teinud. 32 kohustuslik lihtne punkt oli aga pähkel, Sülla/ranne jõudsid varem ja Joonas põrutas nende järel silla alla, mina aga märkasin, et punkt paistab silla piirde küljest Sülla auto ees :-) Kutsusin Joonase tagasi ja panime minema, neil läks veel seal aega enne kui asjale pihta said. 26 aga oli meile pähkel, kõigepealt tiir ühe putka juures platsil, siis sain aru, et ikka liiga kaugel ja peab olema sovhoosi hoone küles aga kaardilt välja loetuna tee pool seda küll polnud. Tegime ka 2 tiiru seespool aeda mille peale üks vanamees uurima tuli, et mis toimub ja meie ees väravat kinni tahtis panna, Mati nimi aga rahustas ta maha ja lasi meil edasi tiirutada, lõpuks leidus tähis hoone ja varikatuse vahelt.. Kuna kaarti oli tegelikkusest ikka päris palju mööda siis ei näinud ka seda, et 40 juurde laatre poolt läheneda saab, võtsime kõigepealt 23 ja 16 ning põrutasime keskonnainspektori talu kaudu 2 suunas. Siis 40-le edelast lähenedes jõudsime aga taluhoovi kus jäljed lõppesid. Ümbersõit maantee kaudu ja punkti jõudsime koos Sülla/Rannega, kusjuures nemad lahkusid sealt just seda tupikut kaudu kust me tagasi olime pööranud. Natuke läks aega 17 juures mis asusraudteede hargnemiskohas. 1 jäi võtmata kuigi nüüd tagantjärgi tundub, et oleks selle vabalt 3 minutiga võtta jõudnud. Siiksi see miskit poleks muutnud, 3. koht esiveolisega neliveoliste vahel oli siiski hea tulemus ja Seiklusministeeriumi Joonas oli libedatest pastlatest hoolimata väga head pilooditööd teinud! Üks kiiruseületamine oli meil ka ja mõned punktid läksid maha.
TULEMUSED  PILDID  TEEKOND GeoApes 






Kommentaare ei ole: