10.12.14

15.11 Discgolf Vidrikel

Otepää lähedal jälle uus rada avatud. Leidsin ühe vaba hetke ja läksin proovima. Rada on aiaga piiratud alal kus ka vaatetorn. Selle piirdeaia tõttu polnud ma seal tornis ka varem käinud aga kuna raja info foorumis väljas oli, siis julgesin proovima minna. 9 rada, ei midagi keerulist, pigem lihtne, metsa pole aga tiigid ja suured kõrguste vahed. Mulle igatahes meeldis ja tegin 2 ringi.
Esimest korda proovisin dicgolfi juulis ja nüüdseks on läbi mängitud rajad: Tehvandi Pöide Tartu Nõmme Kõrvemaa Meegaste Vidrike

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tere,

Leidsin Teie blogist vidrike discgolfi kaardi, kuidas te sinna aiaga piiratud territooriumile sisse saite?

Tahtsin ka ise selle ära mängida, kuid aed ümber ühtegi silti polnud.

JAN007 ütles ...

Alguses oli seal lagunenud aed ja vaatetorni juures üldse mitte, hiljem pandi uus aed ja värav torni juures oli kogu aeg lahti. Ükskord ütles muru niitnud mees, et nad ei soovi et peale 17.00 seal mängitakse, lubas ka sildid panna. Nüüd on aga üle aasta juba värav lukus olnud kui ma seal käinud olen ja isegi torni ei saa. Ilmselt tuleks peaväravast siseneda ja üritada juttu teha, ma olen seda edasi lükanud kuigi tahaks isegi seal loopida, selline mõnus lühike rada. See vist mingi turismitalu kui ma õieti aru sain.