16.12.14

06.12 AO Keskpunkt

Selleks võistluseks ei leidnud kedagi kaardilugejaks, eks raskem oli see ka põhjusel, et keelatud oli kaarti näitavad seadmed. Siiski võis neid kasutada vabaklassis ja nii otsustasingi proovida üksinda läpakaga sõita. Korra varem olin ka üksi sõitnud ja tookord läksid küljetuled lühisesse ning päris raske oli ise nii kaarti vaadata, autot juhtida ja samal ajal lambiga mõlemalt poolt punkte otsida. Kuna senine katusetulede lahendus oli olnud pikka aega ajutine, siis olin selle lõpuks maha kiskunud ja nüüd oli kiiresti vaja kõik uuesti üles ehitada. Aega ei leidnud enne kui võistlushommikul ja 6 tunniga saigi süsteem enamvähem viisakalt valmis. Seepärast ei jõudnud ka õigeks ajaks starti ja jäi teadmata, et seekord on kiirusekontroll ilma mõõteveata - iga 8 sekundiline 70 ületamine saab karistatud. Varem on alati olnud piiriks 75 või 80. Selline meelevaldne reeglite tõlgendamine tekitas pärast ikka paraja masenduse, sest kaotasin vabaklassi 3. koha.. Otseselt pole süüdistada kedagi peale enda, oma viga, et hiljaks jäin ja eelinfot ei kuulnud, kuid teema on piisavalt aktuaalne, et järgmise aasta võistlusmääruses see täpsemalt ära käsitleda, juhendis peab olema konkreetselt kirjas kuidas punkte arvestatakse ja reeglid peavad paigas olema. Võistlus ise oli päris huvitav, ei olnud ainuõiget trajektoori ja rajameistri eeldused ei olnud võistlejaile sama selged kui talle endale. Näiteks sõitis 1/5 ekipaaze Mäekülast Koigisse mööda maanteed kus 70 kiirusepiirang tekitas lausa ohtlikke olukordi.. Mina valisein selle variandi sest oli lootusetu kõiki punkte võtta ja vahepealsed punktid väiksematel teedel tundusid kulutavat liiga aega. Kuna kaardid olid 1:50000, siis sõita tuli päris suur ring, teed olid aga jääs. Siiski ühtegi riskantset momenti ei tekkinud. Punktid olid paigutatud suhteliselt loogiliselt ja leidmist lihtsustas lisaleht kus aerofotol kõigi asukoht täpsustatud. Siiski oli paariga veidi probleeme aga need olid pigem kiiksud kui vead, Rauaga võrreldes näiteks. Siiski punktide raskusastmed olid arvestatud nende leidmise alusel, mitte kohalejõudmise, nii võiski olla ring kuskil metsateel kuhu loksud üle aukude tükk aega aga samas nelinurga näed autost ilma peatumata ära. Igatahes oli see võistlus ka üksi sõita päris lahe. Paras punkt sellele aastale ja tuleb loota, et järgmiseks aastaks leiame kuidagi võimaluse osalejate arvu kasvatada. TULEMUSED

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Juhendis oli see kiirusepiirang 70 km selgelt ja paksus kirjas välja toodud. Samamoodi ka see, et iga fikseeritud rikkumine toob trahvi 5 punkti.

Siiski olen väga rõõmus, et sa said aega ja viitsisid kohale tulla. Üksi on päris raske sõita ja müts maha.

Raja planeeringus oli mul oma visioon, mis paljude osalejatega omaga ei kattunud. Samamoodi oli punktide väärtusega. Meelega oli tehtnud nii, et osa odavaid punkte oli ebamugavas kohas ja kaugel. Lootsin, et esimesed võtavad rohkem punkte ja just see odavate kaugete punktide võtmine või võtmata jätmine määrab paremusjärjestuse.

Paraku läks teisiti. Ilm keeras ära ja teed läksid väga libedaks. Peale võistlust oli lootusetu üritus rada minna maha võtma. Udu oli nii paks, vihm nii tihe ja teed üli libedad.