25.8.08

10.07 TRUM

Tartu rulluisumaraton. Seekord muidugi eriti vähe trenni tehtud ja uisud kah viletsad, seega polnud miskit head oodata. Ei käänudki muud üle kui poodi ja kõige sobivamad uisud mis leidusid olid FILA Primo 90. Uisud nagu ka eelmised kuid need VEERESID ja kiiresti.

Stardis olime Johaniga kõrvuti ja Taavi veidi tagapool, kuid see järjestus selliseks kaua ei jäänud. Johan arendas marulist tempot ja kadus silmist, mingil hetkel oli ta pea kilomeetriga ees. Taavi sai mu kätte esimeses tagasipöördes aga suutsin püsida tal kannul päris pikalt. Taaviga saime rajal olles suhelda omavahel PMRidega ja see süsteem toimis päris hästi kuna rulluisumaratonil on vahemaad väiksed. Viimase ringi lõpu poole hakkas vahe Johaniga vähenema ja Taavil tekkis võimalus ta kinni püüda, mina seda aga ei lootnud. Kuid nagu selgus, oli Johan vahepeal käinud drive in sepikojas ja kuna seal oli soodusmüük - ostad haamri, saad alasi pealekauba, siis ei lasnud ta head teingut käest. Mõnisada meetrit enne finishit aga jõudsin ka mina Johanile järgi ja sain mööda.

Tänu uutele uiskudele olin ma raja läbinud 34min kiiremini kui eelmine aasta ja see vahe on päris suur, koha osas aga oli edenemine väiksem 426 asemel 366. koht - lihtsalt osalejaid oli seekord oluliselt rohkem. Järgnevatel piltidel olen mina sinises riietuses ja sinise kiivriga:

Ja Taavi vasakul hallis riietuses
Pildid on pärit Sportfoto ja Tartu Maratoni kodukatelt.

Kommentaare ei ole: